Безкоштовна доставка для замовлень на суму понад 2 500 грн та вагою до 2 кг.

Детальніше про доставку
30 днів на повернення з моменту доставки.

У разі повернення замовлення митний збір не повертається.

Дізнайтеся, як здійснити повернення
Більшість товарів доставляється протягом 6-10 робочих днів. Доставка здійснюється з Польщі.

Терміни реалізації замовлення можуть відрізнятися в залежності від наявності товару.

Перегляньте детальну інформацію
Sportano - офіційний дистриб'ютор більш ніж 600 всесвітньовідомих брендів.

В нашому асортименті представлені виключно оригінальні товари.

Про нас
Nav switch

Введіть пошуковий термін, щоб переглянути підказки.

Питання та відповіді  

  • Мій обліковий запис 

    Як створити обліковий запис?
    Щоб створити обліковий запис, перейдіть до розділу «Мій обліковий запис» у верхньому правому куті, а потім, розгорнувши список, виберіть «Створити обліковий запис». Потім у формі ми попросимо Вас ввести ім'я та прізвище, а також дані для входу: e-mail адресу та пароль. 

    Другим варіантом створення облікового запису є вхід за допомогою платформ Google або Facebook. Ми використаємо Ваші дані для швидкого налаштування облікового запису в магазині Sportano (ми не будемо публікувати нічого на обліковому записі, який використовувався для входу).

    Я забув свій пароль для входу - що робити?
    Якщо Ви забули свій пароль для входу, Ви можете скористатися опцією скидання, натиснувши тут. У формі Вас попросять вказати e-mail адресу, з якої створено обліковий запис. Через деякий час Ви повинні отримати повідомлення з посиланням для скидання пароля. Перейшовши за посиланням, Ви зможете змінити свій пароль на новий.

    Трапляється, що повідомлення із посиланням для скидання пароля потрапляють у спам. Обов’язково перевірте цю папку, якщо нічого не потрапило у Вашу основну папку. Якщо Ви не отримали від нас електронного листа з інформацією про зміну пароля, зв’яжіться з Відділом обслуговування клієнтів: [email protected]

    Як я можу змінити дані свого облікового запису?
    Усю інформацію, яку Ви ввели у своєму обліковому записі користувача, можна постійно змінювати. Увійдіть у свій обліковий запис, вибравши у верхньому правому куті Мій обліковий запис->Увійти або натиснувши тут.  

    У панелі «Мій обліковий запис» Ви можете змінити основні дані: ім’я, прізвище, платіжні реквізити та адресу доставки, а також встановити новий пароль для входу.

    Як видалити обліковий запис?
    Якщо Ви хочете видалити свій обліковий запис у магазині Sportano.ua, зверніться до Відділу обслуговування клієнтів: [email protected]

  • Замовлення

    Як зробити замовлення?
    Якщо Вам потрібні покрокові інструкції щодо того, як зробити замовлення в Sportano, перейдіть до нашого розділу «Як зробити замовлення», де Ви знайдете всю необхідну інформацію. 

    Як скористатися кодом знижки? 
    Якщо Ви хочете скористатися кодом знижки в магазині Sportano, Ви повинні бути авторизованим користувачем. Додайте товари до свого кошика, а потім натисніть «Перейти до оформлення замовлення». У підсумку замовлення праворуч під сумою до сплати Ви знайдете опцію «У мене є код знижки». Після натискання на нього з’явиться вікно, де Ви зможете вставити код знижки. Помаранчева стрілка поруч активує код знижки. Після натискання сума в підсумку замовлення повинна зменшитися. 

    Код знижки не поєднується з іншими акціями (не активує знижки на товари, які підлягають акції). 

    Чому не можу додати товар у кошик?

    Щоб правильно розмістити товар у кошику, виберіть його розмір зі списку (це також стосується товарів одного розміру). 

    Який термін доставки замовлення? 
    Замовлення в магазині Sportano відправляються протягом 48 годин у робочі дні з моменту отримання оплати. За цей час замовлення готуються до відправлення та передаються кур’єру для доставки. 

    Кур'єрська компанія повідомить Вас за допомогою e-mail та/або телефонного зв’язку про орієнтовну дату доставки. Ви можете легко знайти та відстежити свою посилку. Тут Ви знайдете всю інформацію про відстеження

    Які існують способи доставки? 
    Інформацію про варіанти доставки та вартість доставки в магазині Sportano Ви можете знайти тут

    Чи зможу я отримати рахунок-фактуру?
    Кожне замовлення в магазині Спортано супроводжується електронним рахунком-фактурою. Ми надсилаємо його як вкладення в електронному листі з підтвердженням замовлення. 
    Користувачі, які ввійшли в систему, мають можливість завантажити рахунок-фактуру зі свого облікового запису. Для цього увійдіть у свій обліковий запис, перейдіть у вкладку «Замовлення», а потім натисніть на поле «Рахунки». 

    Електронний рахунок-фактура – це не те ж саме, що рахунок-фактура з ПДВ (див. питання нижче). 

    Чи можу я отримати рахунок-фактуру з ПДВ? 

    Якщо замовлення складається для компанії, на третьому кроці оформлення замовлення (Рахунок і оплата) введіть усі необхідні дані (Назва компанії та ін.) і натисніть кнопку Зберегти адресу. При оформленні замовлення необхідно додатково перевірити відповідність даних компанії. 

    Чи можу я оформити замовлення по телефону чи електронною поштою? 

    Ні, замовлення потрібно оформити через Sportano.ua. Натисніть тут і ознайомтеся, як оформити замовлення покроково. 

    Як я можу відстежити посилку? 
    Інформацію про те, як відстежити Вашу посилку, можна знайти тут

    Чи можу я змінити адресу доставки?
    Якщо Ви хочете змінити адресу доставки, зверніться до Відділу обслуговування клієнтів

    Після відправки замовлення кур'єрській компанії, адресу доставки можна змінити на сайті перевізника

    Що робити, коли платіж через PayU не вдається?  

    Якщо з якихось причин платіж через PayU не вдається, протягом півгодини на e-mail має надійти посилання для повторної спроби оплати. Якщо Ви не отримали посилання або виникли додаткові труднощі з оплатою, зверніться до Відділу обслуговування клієнтів

    Чи доступна міжнародна доставка?
    Замовлення в магазині Sportano виконуються тільки на території України

    Як і на якому етапі я можу відредагувати замовлення? 
    Ви можете відредагувати своє замовлення перед відправкою його на виконання. На цьому етапі Ви можете змінити: адресу та спосіб доставки, реквізити доставки/рахунку-фактури та зміст замовлення. З цією метою зв’яжіться з Офісом обслуговування клієнтів: [email protected]

    Як я можу скасувати замовлення? 
    Ви можете скасувати своє замовлення до його відправки на виконання. Для цього зв’яжіться з Відділом обслуговування клієнтів: [email protected]

    Чому моє замовлення скасовано?
    Скасування замовлення може бути наслідком, зокрема: проблем з оплатою (замовлення Вами не оплачено) або наявністю товару. При оплаті через PayU бронювання становить 24 години, а при традиційному переказі - 3 робочі дні.

    Інформація про скасування замовлення надсилається окремим електронним листом, а також з’являється на вкладці «Мій обліковий запис» у розділі «Замовлення». 

  • Повернення та рекламації 

    Як я можу повернути товар? 

    Кожен товар, придбаний в магазині Sportano, можна безкоштовно повернути протягом 30 днів. Повернений товар повинен бути без слідів використання. Усю інформацію про політику та процедуру повернення можна знайти на вкладці «Повернення». 

    Скільки у мене є часу для повернення/обміну товару? 

    У Вас є 30 днів, щоб обміняти або повернути Ваше замовлення. 

    Як я можу оформити рекламацію? 

    Щоб оформити рекламацію на товар, придбаний в магазині Sportano, перейдіть у вкладку «Рекламації та гарантії». Там Ви знайдете форму, яку слід заповнити та надіслати на [email protected]. Наша команда буде інформувати Вас про рішення щодо рекламації та подальші дії. 

    Що підлягає рекламації? 

    Рекламації підлягають усі товари, придбані в магазині Sportano. У випадку групи харчових продуктів (наприклад, харчових добавок і поживних речовин) рекламація повинна бути подана протягом терміну придатності продукту. Всю інформацію про порядок розгляду рекламації та правила можна знайти у вкладці «Рекламації та гарантії» та у Регламенті магазину


    У який спосіб я отримаю повернення коштів?
    У разі позитивно розглянутого повернення або рекламації, повернення коштів здійснюється в тій же формі, в якій була здійснена оплата замовлення. Якщо обраний варіант оплати традиційним переказом або накладеним платежем, дані для переказу необхідно вказати в бланку повернення або рекламації. 


    Повернення коштів має бути зараховано на Ваш рахунок протягом 14 днів з моменту отримання нами зворотньої посилки або після прийняття рекламації. На практиці повернення коштів відбувається протягом 3-5 робочих днів. 

  • Безпека та інші  

    Чи товари, які я купую, оригінальні?

    Всі товари в магазині Sportano від перевірених брендів та виробників. Ми гарантуємо, що наші товари оригінальні та нові. Якщо у Вас виникли запитання, зверніться до нашого Відділу обслуговування клієнтів, де розвіють всі Ваші сумніви та нададуть всю необхідну інформацію. 

    Чи платежі на сайті є безпечними?

    Онлайн-оплата за покупки в магазині Sportano здійснюється через платформу PayU. Доступні варіанти (онлайн-оплата кредитною карткою та електронним переказом) абсолютно безпечні. 

    Як використовуються мої дані?

    Усю інформацію про зберігання, обробку та використання персональних даних можна знайти в Політиці конфіденційності та файлів cookie.

    Чи можу я купити товари стаціонарно?

    На даний момент продажі в магазині Sportano ведуться тільки онлайн. Якщо Ви не знаєте, як замовити товар, перейдіть до посібника, в якому ми описали всі кроки покупки. Якщо у Вас виникли запитання чи сумніви, зв’яжіться з нашою командою

    Як я можу зв'язатися зі Sportano.ua?

    Наша команда залишається у Вашому розпорядженні на кожному етапі покупки. Якщо Вам потрібна підтримка, у Вас є запитання чи сумніви, зв’яжіться з нами. Ви можете зробити це через контактну форму, e-mail або безпосередньо зателефонувавши на нашу гарячу лінію. Усі контактні дані можна знайти тут.