РЕГЛАМЕНТ ІНТЕРНЕТ-МАГАЗИНУ SPORTANO.UA
www.sportano.ua
I. ВИЗНАЧЕННЯ ТЕРМІНІВ
II. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
III. ЕЛЕКТРОННІ ПОСЛУГИ
IV. УКЛАДЕННЯ ДОГОВОРУ КУПІВЛІ-ПРОДАЖІ
V. ДОСТАВКА ТОВАРУ
VI. ОПЛАТА ЗА ТОВАР
VII.ПРАВО НА ВІДМОВУ ВІД ДОГОВОРІВ
VIII. СКАРГИ (Невідповідність товару договору)
IX. ДОСУДОВЕ ВРЕГУЛЮВАННЯ СПОРІВ
X. ОБРОБКА ПЕРСОНАЛЬНИХ ДАНИХ
XI. ЛІЦЕНЗІЯ
XII. ПОЛОЖЕННЯ ЩОДО ПІДПРИЄМЦІВ
XIII. ЗМІНА РЕГЛАМЕНТУ
XIV. ЗАКЛЮЧНІ ПОЛОЖЕННЯ
Використані у Регламенті терміни, написані з великої літери мають таке значення:
1) ЗАКОНОДАВЧІ АКТИ - правові положення, які є обов'язковими на дату укладення Договору про надання послуг або Договору купівлі-продажу, з урахуванням їх можливих змін, що відбудуться протягом терміну дії цих договорів,
а також обов'язкові законодавчі положення, які набудуть чинності протягом дії цих договорів;
2) МОБІЛЬНИЙ ДОДАТОК - мобільний додаток, який може бути наданий Клієнту Продавцем, призначений для встановлення на мобільний пристрій Клієнта, який дозволяє, зокрема, користуватися Інтернет-магазином та Електронними
послугами без необхідності запуску Інтернет-браузера;
3) ОOК – Офіс обслуговування клієнтів, який надає Клієнтам інформацію щодо Товарів, а також актуальних знижок та змісту Регламенту. Зв’язатися з Офісом обслуговування клієнтів можна з понеділка по
п’ятницю з 8.00 до 18.00 за вказаними телефонами, адресою електронної пошти та через чат, вказаний у вкладці «Контакти» на сайті Інтернет-магазину, а також за допомогою контактної форми. Вартість з'єднання з Офісом
обслуговування клієнтів - оплата як за стандартне з'єднання - згідно з тарифом оператора;
4) ЦІНА –Сума брутто в гривнях або в іншій валюті (включно з податком), що належить Продавцю за передачу права власності на Товар Клієнту згідно з Договором купівлі-продажу. Ціна не включає вартості доставки та
інших послуг, обраних Клієнтом (наприклад, Додаткових послуг), якщо інше не передбачено умовами поточних акцій, які використовує Продавець;
5) РОБОЧИЙ ДЕНЬ - один день з понеділка по п'ятницю, крім вихідних днів визначених законодаством;
6) ПАРОЛЬ - рядок буквено-цифрових символів, необхідних для авторизації під час доступу до Облікового запису, який вказується Клієнтом при створенні Облікового запису. Реєстрація Облікового запису вимагає одноразового
введення Паролю, який відповідає мінімальним вимогам. Клієнт зобов'язаний зберігати пароль в таємниці (не повідомляти його третім особам). Продавець надає Клієнту кілька можливостей для зміни Паролю. Продавець, залежно від свого
рішення, може надати Клієнту механізм під назвою ‘відновити забутий пароль’;
7) КЛІЄНТ - фізична особа, яка придбаває Товар через Інтернет-магазин, укладає Договір купівлі-продажу або використовує Електронний сервіс відповідно до Регламенту, який має дієздатність в обсязі, що дозволяє ефективно
здійснювати певну діяльність в Інтернет-магазині. Клієнт – фізична особа з обмеженою дієздатністю, зобов’язана отримати відповідну згоду свого законного представника на укладення Договору надання послуг або Договору
купівлі-продажу та надати таку згоду на вимогу Продавця, при цьому, як правило, Договір про надання послуг та Договір купівлі-продажу, укладені через Інтернет-магазин, є договорами, які зазвичай укладаються з незначних поточних питань
повсякденного життя. Продавець зазначає, що в обґрунтованих випадках укладання Договору купівлі-продажу через Інтернет-магазин буде можливе лише особами, які досягли 18 років і мають повну дієздатність;
8) ЦИВІЛЬНИЙ КОДЕКС - ЦИВІЛЬНИЙ КОДЕКС УКРАЇНИ (Відомості Верховної Ради України (ВВР), 2003, №№ 40-44, ст.356)
9) СПОЖИВАЧ - фізична особа, яка придбаває, замовляє, використовує або має намір придбати чи замовити продукцію для особистих потреб, безпосередньо не пов'язаних з підприємницькою діяльністю або виконанням обов'язків
найманого працівника;
10) ОБЛІКОВИЙ ЗАПИС - Електронна послуга, доступна Клієнту як частина Інтернет-магазину, що дозволяє Клієнту використовувати додаткові функції. Клієнт отримує доступ до Облікового запису за допомогою Логіну та
пов’язаного з ним Паролю. Після реєстрації в Інтернет-магазині Клієнт здійснює вхід у свій Обліковий запис. Обліковий запис дозволяє зберігати інформацію про адресні дані Клієнта для відправлення Товарів, відстеження статусу
Замовлення, доступ до історії Замовлень, а також інших послуг, які надаються Клієнту Продавцем;
11) КОШИК - Електронна послуга, доступна Клієнту як частина Інтернет-магазину, зокрема, що дозволяє легко скласти Замовлення на вибрану кількість Товарів та дозволяє на представлення підсумкової інформації про Ціну
окремих Товарів і загальну Ціну для всіх Товарів. З метою забезпечення високої якості послуг, що надаються Продавцем, Продавець має можливість запровадити ліміт Товарів або ліміт загальної Ціни Товарів, які можуть бути додані в рамках
одного Замовлення. У разі перевищення встановленого ліміту Клієнт буде проінформований про це за допомогою відповідного повідомлення, що відображатиметься в рамках Інтернет-магазину;
12) ЛОГІН - адреса електронної пошти Клієнта, яка вказана в рамках Магазину під час творення Облікового запису;
13) Розсилка новин - Електронна послуга, що дозволяє Клієнту отримувати комерційну інформацію від Продавця, зокрема про Товари, Інтернет-магазин, включаючи новини та поточні акції, на адресу електронної пошти або номер
телефону, надані Клієнтом, за чіткої згоди Клієнта (детальні правила надання послуги «Розсилка новин» визначені у окремому Регламенті);
14) ТОВАР - рухома річ, доступна у пропозиції Магазину, яка є предметом Договору купівлі-продажу між Клієнтом і Продавцем, за платою Ціни .Усі Товари, представлені в Інтернет-магазині, є абсолютно новими;
15) ПРОДУКТ З ЦИФРОВИМИ КОМПОНЕНТАМИ – продукт, який містить або підключений до цифрового вмісту чи цифрової послуги таким чином, що відсутність цифрового вмісту чи цифрової послуги перешкоджає їх належному
функціонуванню (наприклад, Смарт-годинник);
16) ПІДПРИЄМЕЦЬ - Клієнт, який не є Споживачем, який укладає з Продавцем Договір купівлі-продажу чи Договір надання послуг / можливо, інший договір з Продавцем для цілей, прямо чи опосередковано пов'язаних із
здійснюваною господарською чи професійною діяльністю;
17) РЕГЛАМЕНТ / ДОГОВІР ПРО НАДАННЯ ПОСЛУГ - цей документ визначає правила роботи Інтернет-магазину, зокрема правила створення Облікового запису, оформлення Замовлень, укладання Договорів купівлі-продажу, та
використання інших послуг, що надаються Продавцем через Інтернет-магазин і Мобільний додаток для клієнтів. Регламент визначає права та обов'язки Клієнта та Продавця.
18) ІНТЕРНЕТ-МАГАЗИН - платформа, керована Продавцем, яка дозволяє Клієнту складати Замовлення, Бронювати Товари, укладати Договори купівлі-продажу та надавати послуги Продавцем, доступна за адресою в Інтернеті:
www.sportano.ua, а також через Мобільний додаток;
19) ПРОДАВЕЦЬ - SPORTANO.COM Sp. z o. o. з юридичною адресою в м. Зелена Гура (ul. Wrocławska 17B/15-16 65-427 Zielona Góra), внесений до реєстру підприємців Окружним судом міста Зелена Гура, VIII комерційний
відділ Національного судового реєстру під номером KRS 0000896178, NIP 9731077223, REGON 388722422, BDO 000550240, статутний капітал 23.628.550,00 злотих, адреса сайту: www.sportano.ua, адреса електронної пошти: [email protected],
номер телефону: +380947109761 (плата як за стандартний дзвінок - згідно з тарифом оператора);
20) ВМІСТ - текстовий, графічний або мультимедійний елемент (наприклад, інформація про Товар, його фотографія, опис), включаючи твір та зображення фізичної особи, яке розміщується та поширюється Продавцем в рамках
Інтернет-магазину або Мобільного додатку;
21) ДОГОВІР КУПІВЛІ-ПРОДАЖУ - договір купівлі-продажу що стосується продажу Товару Продавцем Клієнту за оплатою Ціни та додаткових комісій, включаючи витрати на доставку, а також витрати на Додаткові послуги у разі їх
замовлення (Договір про надання додаткових послуг), умови надання яких визначені, зокрема, в Регламенті. Договір купівлі-продажу укладається між Клієнтом та Продавцем за допомогою засобів дистанційного зв’язку, після прийняття
Продавцем Замовлення на умовах, викладених у Регламенті.
22) ДОДАТКОВА ПОСЛУГА - платна додаткова послуга, що надається Покупцеві Продавцем на умовах, передбачених Регламентом. Обсяг доступних Додаткових послуг може залежати від типу Товару, місця доставки або способу
доставки, обраного Клієнтом;
23) ЗАКОН ПРО ПРАВА СПОЖИВАЧІВ – ЗАКОН УКРАЇНИ, Про захист прав споживачів, (Відомості Верховної Ради УРСР (ВВР), 1991, № 30, ст.379)
24) ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ - мінімальні технічні вимоги, виконання яких є необхідним для користування Інтернет-магазином, включаючи Електронні послуги, та укладення Договору купівлі-продажу через Інтернет-магазин, тобто:
наявність комп'ютера або іншого пристрою, підключеного до Інтернету (у випадку Мобільного додатку – мобільний пристрій) з мінімальною пропускною здатністю, що дозволяє плавно оновлювати веб-сайти, має мінімальну роздільну
здатність екрана 1280 x 720 пікселів, оснащений принаймні одним із таких веб-браузерів: Chrome версії 94 і новішої, Internet Explorer версії 11 і новішої, Firefox версії 93 і новішої, Edge версії 94 і новішої, Safari версії 14 і
новішої, Opera версії 80 і новішої, підтримка Java Script та можливість збереження файлів cookie. Для використання Інтернет-магазину, включаючи Електронні послуги, Клієнт повинен мати дійсну/активну адресу електронної пошти та пристрій,
що дозволяє коректно заповнювати електронні форми. Для укладення Договору купівлі-продажу Клієнт повинен мати активну адресу електронної пошти, а також, у деяких випадках, клавіатуру або інший пристрій, що дозволяє правильно заповнювати
електронні форми;
25) ЗАМОВЛЕННЯ – підтвердження волі Клієнта, яке виражається у направленні Продавцю відповідної форми, особливо у електронному вигляді, із значенням Товару\Товарів, щодо яких Клієнт складає заяву укладення
Договору купівлі-продажу Продавцеві, а також даних Клієнта, необхідних для укладення Договогу купівлі-продажу. У рамках одного Замовлення Клієнт може скласти декілька заяв купівлі Товару.
1. Регламент адресований як Клієнтам (Споживачам), так і Підприємцям.
2. Прийняття Регламенту є добровільним, але необхідним для створення Облікового запису, складання Замовлень, та укладання Договорів купівлі-продажу, а також може бути необхідним для використання інших Електронних
послуг, що надаються Продавцем.
3. Клієнт може складати замовлення без створення Облікового запису.
4. Інформація, представлена в Інтернет-магазині, а також в Розсилці, є лише запрошенням укласти договір.
5. Використання Електронних послуг як послуг, що надаються за допомогою електронних засобів, пов’язане з типовими ризиками, пов’язаними з передачею даних через Інтернет, такими як розповсюдження даних
Клієнта, доступ до них неавторизованими особами або втрата даних Клієнта. Продавець та Клієнт зобов'язані вживати заходів, спрямованих на мінімізацію цих ризиків. Зокрема, Продавець застосовує відповідні заходи безпеки, зазначені в
Регламенті, а Клієнт зобов’язується не повідомляти Логін та Пароль стороннім особам.
6. Використання Інтернет-магазину, зокрема використання Електронних послуг, укладання Договорів купівлі-продажу, можливе за умови відповідності технічним вимогам кінцевого пристрою та ІКТ-системи, якими користується
Клієнт. У разі будь-якої невідповідності Електронних послуг з Регламентом - Клієнт зобов’язаний співпрацювати з Продавцем у розумній мірі, щоб визначити, чи невідповідність Електронних послуг з Регламентом є результатом
характеристик цифрового середовища Клієнта. У разі невідповідності Електронних послуг з Регламентом, Споживач має право на заходи правового захисту, передбачені загальночинним законодавством.
7. Використання Інтернет-магазину через веб-браузер або Мобільний додаток, у тому числі складання Замовлень може бути пов’язане з необхідністю оплати за підключення до мережі Інтернет (плата за передачу даних),
відповідно до тарифного плану постачальника послуг, що використовується Клієнтом.
8. Продавець може довірити виконання своїх окремих обов'язків або поточну роботу Інтернет-магазину субпідрядникам. Продавець докладає всіх зусиль, щоб це не вплинуло на обсяг і якість Електронних послуг.
9. Продавець може надавати Клієнту інші додаткові послуги на умовах, визначених окремими регламентами.
1. Продавець за допомогою Інтернет-магазину безкоштовно надає Клієнтам такі Електронні послуги:
а) Обліковий запис;
б) збереження та надання Клієнту історії Замовлень через Обліковий запис;
в) надання Клієнтам можливості здійснювати складати Замовлення Договори купівлі-продажу на умовах, викладених у Регламенті;
г) надання можливості користування Кошиком;
ґ) надання можливості перегляду Контенту, розміщеного в Інтернет-магазині;
д) можливість створення списку улюблених Товарів (Списку бажань);
е) інформування про наявність Товарів;
є) Розсилка новин;
ж) у випадку Мобільного додатку: (i) представлення поточних повідомлень безпосередньо на екрані мобільного пристрою, (ii) представлення вибраних Товарів у пропозиції Інтернет-магазину, (iii) додавання улюблених Товарів
до буфера обміну.
2. Договір про надання послуг укладається при спільному виконанні наступних умов: (i) ефективне заповнення та прийняття Клієнтом (надсилання Продавцю) реєстраційної форми для створення Облікового запису, (ii) прийняття
Регламенту та (iii) підтвердження Клієнтом укладення Договору про надання послуг шляхом натискання на посилання для активації, надісланого Продавцем на електронну адресу, надану Клієнтом під час реєстрації. Обліковий запис надається
безкоштовно на невизначений термін.
3. Продавець може відмовити в реєстрації Облікового запису, якщо Клієнт порушує положення пункту 6 букв a, b, c, f, g нижче Регламенту.
4. Користування Кошиком починається з моменту додавання Клієнтом першого Товару до Кошика. Кошик одноразовий, надається безкоштовно і закінчується, коли Клієнт складає або припиняє оформляти через нього Замовлення або
здійснювати Бронювання. Залежно від доступних функціональних можливостей Кошик може запам’ятовувати інформацію про Товари, вибрані Клієнтом, також після завершення сеансу браузера, але це не гарантує наявності Товарів, вибраних
Клієнтом, для складення Замовлення у пізнішому терміні.
5. Для початку надання послуги Розсилки новин необхідно, щоб Клієнт погодився на отримання комерційної інформації та прийняв положення, що регулюють послугу Розсилки новин, встановивши відповідний прапорець (чекбокс)
або вказавши адресу своєї електронної пошти у відповідному полі на веб-сайті Інтернет-магазину або Мобільного додатку, а потім натиснувши на посилання для активації, надіслане на вказану адресу електронної пошти (момент початку надання
послуги Розсилки новин). Клієнт також може погодитися на Розсилку новин за допомогою SMS, надавши номер свого мобільного телефону, встановивши відповідний прапорець (чекбокс) у рамках Інтернет-магазину, у тому числі в рамках
Мобільного додатку, або натиснувши відповідну кнопку.
6. Замовник зобов'язаний, зокрема:
а) надавати у формі замовлення або та в складі Облікового запису тільки правдиві, актуальні та всі необхідні дані Клієнта, а в разі їх зміни негайно оновлювати дані, в тому числі персональні дані, надані Продавцю
Клієнтом у зв'язку з укладенням Договору купівлі-продажу або використанням Електронних сервісів;
б) використовувати Електронні сервіси способом, що не перешкоджає функціонуванню Продавця, Інтернет-магазину або Мобільного додатку, а також завантажувати Мобільний додаток тільки з законних джерел;
c) використовувати електронні послуги у спосіб, сумісний з правовими актами, положеннями Регламенту, а також зі звичаями та принципами соціального співіснування, прийнятими в певній сфері;
г) зберігати конфіденційність Логіна і Пароля, зокрема не робити їх доступними стороннім особам. Продавець не несе відповідальності, зокрема, за втрату даних або доступу до даних, що зберігаються в Обліковому записі,
внаслідок порушення вищезазначеного зобов'язання Клієнтом;
д) своєчасної оплати Ціни та інших витрат, визначених Клієнтом і Продавцем в повному обсязі;
f) не надавати і не передавати в рамках Інтернет-магазину або Мобільного додатку будь-який контент, заборонений правовими актами, зокрема контент, що порушує економічні авторські права третіх осіб або їх особисті права;
g) не вживати таких дій, як: (i) відправка або розміщення небажаної комерційної інформації в Інтернет-магазині або Мобільному додатку або розміщення будь-якого контенту, що порушує нормативно-правові акти (заборона
розміщення незаконного контенту), (ii) здійснення ІТ-діяльності або будь-якої іншої діяльності, спрямованої на отримання інформації, не призначеної для Клієнта, включаючи дані інших Клієнтів або втручання в правила або технічні аспекти
функціонування Інтернет-магазину або Мобільного додатку, (iii) несанкціонована зміна Контенту, наданого Продавцем, зокрема Цін або описів Товарів, наданих в рамках Інтернет-магазину.
е) невживання таких дій, як: (i) надсилання або розміщення в Інтернет-магазині чи Мобільному додатку небажаної комерційної інформації або розміщення будь-якого вмісту, що порушує Правові акти (заборона на розміщення
незаконного вмісту), (ii) проведення ІТ-діяльності або будь-якої іншої діяльності, спрямованої на отримання інформації, не призначеної для Клієнта, включаючи дані інших Клієнтів, або втручання в правила чи технічні аспекти
функціонування Інтернет-магазину чи Мобільного додатку, (iii) несанкціонована зміна Вмісту, наданого Продавцем, зокрема Ціни або опису Товару, розміщеного в Інтернет-магазині.
7. Продавець може з технічних причин тимчасово, але не довше ніж на 48 годин, відключити деякі функціональні можливості Інтернет-магазину з метою його вдосконалення, додання послуг або проведення технічного
обслуговування. Продавець докладе всіх зусиль, щоб щоразу повідомляти про технічні перерви шляхом розміщення відповідного повідомлення на головній сторінці Інтернет-магазину.
8. Клієнт може у будь-який час розірвати Договір про надання послуг. Заява про розірвання Договору про надання послуг, може бути подана Клієнтом, зокрема, шляхом надсилання її змісту, наприклад, письмово на адресу:
SPORTANO.COM Sp. z o. o. ul. Wrocławska 17B/15-16, 65-427 Zielona Góra або на електронну адресу: [email protected]. Розірвання Договору про надання послуг не впливає на виконання вже укладених Договорів купівлі-продажу.
9. Продавець може розірвати Договір про надання послуг з наступних важливих причин:
а) спосіб користування Електронними послугами суперечить правилам і цілям Інтернет-магазину;
б) діяльність Клієнта суперечить чинним нормам моралі, закликає до насильства чи вчинення злочину, а також порушує права третіх осіб;
в) Клієнт порушує положення пункту III абз. 6 Регламенту;
г) виникнення випадків, зазначених у пункті XIII абз. 1 Регламенту.
10. Заяву про розірвання Договору про надання послуг, подану Продавцем, буде надіслано на вказану Клієнтом електронну адресу.
11. Термін попередження за Договором про надання послуг для кожної зі сторін становить 14 днів. Розірвання Договору про надання послуг будь-якою стороною прирівнюється до видалення Облікового запису.
12. Продавець може дозволити Клієнту безкоштовно завантажити Мобільний додаток на мобільний пристрій з онлайн-магазинів із мобільними додатками (наприклад, Apple App Store або Google Play).
13. Мобільний додаток з’єднується з Інтернет-магазином за допомогою мережі Інтернет. Для використання Мобільного додатку Клієнту необхідно пройти наступні кроки:
a) ознайомлення та прийняття правил одного з магазинів, згаданих у пункті 12 вище;
б) завантаження Мобільного додатку з одного із магазинів, згаданих у пункті 12 вище;
в) встановлення Мобільного додатку на мобільний пристрій.
14. Мобільний додаток може використовувати технологію, яка зберігає та отримує доступ до ідентифікатора Клієнта, що дозволяє Мобільному додатку працювати в автономному режимі, а також зберігати налаштування
незареєстрованого Клієнта (що може передбачати доступ до пам’яті мобільного пристрою). Мобільний додаток зберігає ідентифікатор Клієнта, доки Клієнт не вийде з Мобільного додатку або не видалить Мобільний додаток з мобільного
пристрою.
15. Якщо Клієнт бажає використовувати функціональні можливості Мобільного додатку, зазначені в пункті III абз. 1 літ. і вище, Клієнту може знадобитися висловити добровільну згоду на отримання Мобільним додатком доступу
до деяких функціональних можливостей мобільного пристрою та висловити добровільну згоду на отримання push-сповіщень або надати Продавцю інформацію про переваги Клієнта. Клієнт може в будь-який час відкликати згоди, зазначені вище, або
видалити Мобільний додаток зі свого мобільного пристрою.
16. Скарги, пов'язані з Електронними послугами, можна подавати, наприклад, у письмовій формі на адресу: SPORTANO.COM Sp. z o. o. ul. Wrocławska 17B/15-16, 65-427 Zielona Góra або на електронну адресу:
[email protected]. При подачі скарги рекомендується описати її причину, звернення Клієнта та контактні дані Клієнта - це полегшить та прискорить розгляд скарги. Продавець розглядає скаргу протягом 30 днів з моменту її подання, якщо
Законодавчими актами не встановлено інший термін.
IV. УКЛАДЕННЯ ДОГОВОРУ КУПІВЛІ-ПРОДАЖІ
1. Продавець надає Клієнтам можливість оформляти Замовлення на веб-сайті Інтернет-магазину та через Мобільний додаток. У рамках розвитку послуг, що надаються, Продавець може запроваджувати подальші способи оформлення
Замовлень за допомогою засобів дистанційного зв’язку.
2. Продавець може надати Клієнтам можливість використання Додаткових послуг (наприклад, внесення Замовлення, монтаж Товарів тощо). Укладення договору про надання Додаткової послуги можливе лише в рамках оформлення
Замовлення Товару через Інтернет-магазин (тобто неможливо укласти договір про надання Додаткової послуги без укладення Договору купівлі-продажу через Інтернет-магазин). Укладення договору про надання Додаткової послуги можливе лише в
рамках оформлення Замовлення Товару через Інтернет-магазин (тобто неможливо укласти договір про надання Додаткової послуги без укладення Договору купівлі-продажу через Інтернет-магазин).
3. Основні особливості послуги, в тому числі предмет послуги та спосіб зв'язку з Клієнтом, вказуються на сторінці кожного Товару.
4. Клієнт складає Замовлення в Інтернет-магазині, виконавши наступні кроки:
a) додання вибраних Товарів до Кошика та перехід до форми Замовлення для заповнення детальних даних;
б) заповнення форми Замовлення з необхідними даними для укладення та виконання Договору купівлі-продажу, а також договору про надання Додаткових послуг, якщо вони були обрані. Надання правильного номера NIP є
обов’язковим на етапі оформлення Замовлення, якщо Замовник хоче отримати рахунок-фактуру з ПДВ (VAT); інакше рахунок-фактура ПДВ (VAT) не може бути видана Продавцем;
в) вибір способу оплати, можливих додаткових послуг і вибір способу доставки;
г) прийняття Регламенту шляхом встановлення відповідної позначки (чекбокса) – на цьому етапі Клієнту буде представлено короткий підсумок Замовлення;
ґ) відправлення Клієнтом Замовлення Продавцю за допомогою відповідної кнопки;
д) у разі оплати через зовнішнього постачальника платіжних послуг Клієнт може бути перенаправлений на його веб-сайт, щоб здійснити платіж.
5. У відповідь на отримане Замовлення Продавець надсилає Клієнту повідомлення електронною поштою з підтвердженням прийняття Замовлення та початку його перевірки.
6. Після перевірки Замовлення Продавець надсилає Клієнту електронний лист із:
a) підтвердженням прийняття однієї або кількох індивідуальних пропозицій, складених у рамках Замовлення, або
б) інформацією про неможливість прийняти всі пропозиції Клієнта, в тому числі в рамках певних форм оплати або доставки або Додаткових послуг, з важливих причин, зокрема через недоступність Товару або відсутність оплати
за Замовлення або порушення Замовником пункту III абз. 6 Регламенту.
7. Договір купівлі-продажу є укладеним з моменту отримання Клієнтом повідомлення від Продавця, зазначеного в абз. 6 літ. і вище в межах Товарів зазначених у ньому. Цей пункт застосовується відповідно до Договору про
надання Додаткової послуги, якщо Клієнт вирішив її замовити у зв’язку із замовленням обраного Товару.
8. Загальна вартість Замовлення включає Ціну, вартість доставки та будь-які додаткові витрати, наприклад, у разі користування Додатковими послугами. Клієнт інформується про загальну вартість Замовлення під час складання
Замовлення, в тому числі, коли Клієнт висловлює свою волю на виконання Договору купівлі-продажу, а також договору про надання Додаткової послуги якщо Клієнт вирішив її замовити у зв’язку із замовленням обраного Товару.
9. Акції, що діють в Інтернет-магазині, не можуть бути об’єднані, якщо інше не передбачено умовами поточних акцій.
1. Продавець здійснює Доставку на території України (через партнерів та підрядників Продавця, які виступають у ролі Постачальника).
2. Доступні способи доставки Товару представлені Клієнту на сайті Інтернет-магазину та в Мобільному додатку, а також під час складання Замовлення Клієнтом.
3. Доступні способи доставки можуть залежати від вибраного способу оплати або Товару, вони можуть змінюватися, коли одночасно складається декілька Замовлень, зокрема з уваги на Товари чи Додаткові послуги, які вони
охоплюють.
4. Доставка Товару Клієнту є платною, а сума остаточного розрахунку може залежати від обраного Клієнтом Товару. Продавець може у обраний ним час вказати поріг мінімальної вартості Замовлення, за якого доставка Товарів,
на які поширюється Договір купівлі-продажу, є безкоштовною.
5. Загальний термін доставки Товару Клієнту (термін доставки) складається з часу підготовки Продавцем Замовлення до відправлення та часу доставки Товару перевізником. Термін доставки відраховується з дати (i)
зарахування банківсього рахунку або розрахункового рахунку Продавця (у разі оплати банківським переказом, електронною оплатою або оплатою кредитною карткою), однак не перевищує 14 робочих днів, якщо інший період не вказано в описі
даного Товару або під час складання Замовлення. Якщо оформлено Замовлення на декілька Товарів з різними датами доставки одночасно, тоді датою доставки є найдовший із термінів.
6. Термін доставки Товару перевізником залежить від обраного Клієнтом способу доставки та представлений на сайті Інтернет-магазину та в Мобільному додатку.
1. Продавець надає Клієнту різні способи оплати в рамках Договору купівлі-продажу. Доступні способи оплати представлені Клієнту на сайті Інтернет-магазину та в Мобільному додатку, а також у момент складання Замовлення
Клієнтом.
2. Доступні способи оплати можуть залежати від способу доставки або Товару, обраного Клієнтом. Доступні способи оплати також можуть змінюватися, коли одночасно складено декілька Замовлень. Розрахунки електронними
платежами та платіжними картками здійснюються за вибором Клієнта через уповноважених зовнішніх постачальників платіжних послуг.
3. Споживач/Клієнт може вибрати наступні форми оплати замовлених Товарів:
a) платіжною карткою або банківським переказом через зовнішню платіжну систему PayU, якою керує PayU S.A. з зареєстрованим офісом у Познані (у такому випадку виконання замовлення розпочинається після того, як Продавець надішле Споживачу/Клієнту підтвердження про прийняття замовлення та після отримання інформації від системи PayU про успішне завершення платежу);
4. Якщо Продавець не отримує оплату від Клієнта, який вибрав оплату наперед, Продавець може зв'язатися з ним, щоб нагадати йому про оплату, в тому числі шляхом відправлення електронного листа. Нездійснення оплати
Клієнтом протягом 3 робочих днів після оформлення Замовлення при виборі оплати Традиційним банківським переказом та протягом 24 годин при виборі оплати шляхом передоплати, а потім протягом зазначеного додаткового терміну призведе до
неприйняття складеного клієнтом Замовлення.
5. Підприємець уповноважує Продавця виставляти рахунки-фактури без підпису одержувача та погоджується на їх надсилання, в тому числі обмін, в електронному вигляді.
VII. ПРАВО НА ВІДМОВУ ВІД ДОГОВОРІВ
„Відповідно до законодавства України:
ЗАКОН УКРАЇНИ Про захист прав споживачів
Стаття 9. Права споживача при придбанні товару належної якості
1. Споживач має право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний у продавця, в якого він був придбаний, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших
причин не може бути ним використаний за призначенням.
Споживач має право на обмін товару належної якості протягом чотирнадцяти днів, не рахуючи дня купівлі, якщо триваліший строк не оголошений продавцем.
Обмін товару належної якості провадиться, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий споживачеві разом з проданим товаром
Для того, щоб скористатися обміном/поверненням у продовж 14 днів, необхідно виконання умов:
З моменту придбання товару минуло не більше 14 днів.
Товар не був у використанні, збережено зовнішній вигляд товару та упаковки, збережено ярлики та пломби на товарі та упаковці. У разі купівлі товару у блістерній упаковці - упаковка має бути не порушена.
Товар в повній комплектації без ознак використання і пошкоджень.
Має бути в наявності документ, що підтверджує факт покупки.”
2. Споживач, який уклав договір дистанційно, може відмовитися від нього без пояснення причини та без понесення будь-яких витрат, крім передбачених законом, протягом:
а) 14 днів з дати, зазначеної в розд. 5 нижче («Законне право на відмову»);
б) з 15-го по 30-й день від дати, зазначеної в розд. 5 нижче («Договірне право на відмову»).
3. Для дотримання строку, споживачеві достатньо подати заяву Продавцю до його закінчення. Споживач може подати будь-яку однозначну заяву, в якій повідомляє про свою відмову від Договору купівлі-продажу/можливо іншого
договору укладеного з Продавцем дистанційно. Заява про відмову від Договору купівлі-продажу може бути подана, наприклад, у письмовій формі за такою адресою: SPORTANO.COM Sp. z o. o. ul. Wrocławska 17B/15-16, 65-427 Zielona Góra
або у формі електронного листа на адресу [email protected], або через відповідний функціонал Інтернет-магазину. У разі відмови від дистанційного договору, договір вважається недійсним.
4. У ситуації, коли Споживач обирає електронну форму відмови від Договору купівлі-продажу/можливо іншого договору укладеного з Продавцем дистанційно, Продавець зобов’язаний надіслати Споживачу підтвердження про
отримання заяви про відмову від Договору купівлі-продажу/можливо іншого договору укладеного з Продавцем дистанційно.
5. Споживач може використати типову форму відмови, що наведена у Додатку 1 до Регламенту, однак це не є обов’язковим. Продавець просить додати в заяву про відмову номер замовлення або рахунка-фактури, якщо це
можливо - це може пришвидшити обробку поданої заяви про відмову.
6. Кінцевий термін для відмови від Договору купівлі-продажу починається з дати вступу у володіння Товаром Споживачем або зазначеною ним третьою особою, крім перевізника, а у випадку Договору купівлі-продажу,
що:
a) включає багато Товарів, які постачаються окремо, партіями або частинами - з моменту отримання останнього Товару, партії або частини, або
б) полягає на регулярній доставці Товарів протягом визначеного періоду часу - з моменту отримання першого з Товарів.
У випадку інших дистанційних договорів, строк починається з дати укладення даного договору.
7. Продавець зобов’язаний негайно, не пізніше 14 днів з моменту отримання заяви Споживача про відмову від договору, повернути Споживачеві всі здійснені ним платежі, включаючи витрати на доставку Товару (крім
додаткових витрат, спричинених способом доставки, обраним Клієнтом, відмінним від найдешевшого стандартного способу доставки, доступного в Інтернет-магазині). Якщо Споживач обрав спосіб доставки Товару, відмінний від найдешевшого
звичайного способу доставки, доступного в Інтернет-магазині, Продавець не зобов’язаний відшкодовувати Споживачеві понесені ним додаткові витрати, що перевищують вартість найдешевшого, звичайного способу доставки.
8. Продавець повертає платіж, використовуючи той самий спосіб оплати, який використав Споживач, хіба що Споживач погодився на інший спосіб повернення, який не передбачає для нього жодних витрат. Якщо Продавець не
запропонував забрати Товар у Споживача самостійно, він може утриматися від відшкодування платежів, отриманих від Споживача, доки не отримає Товар назад або Споживач не надасть підтвердження його повернення, залежно від того, яка подія
відбудеться першою.
9. Споживач зобов'язаний негайно, не пізніше ніж протягом 14 днів з дати, коли він відмовився від Договору купівлі-продажу, повернути Товар Продавцю або передати його особі, уповноваженій Продавцем для його отримання,
крім випадків, коли Продавець запропонував самостійно забрати Товар. Споживач покриває всі прямі витрати на повернення Товару у зв’язку з відмовою від договору, тобто, зокрема, витрати на упаковку, захист і відправлення Товару.
Щоб вкластися в термін, достатньо відправити назад Товар до його закінчення. Споживач повертає Товар за такою адресою: SPORTANO.COM Sp. z o. o. ul. Nowy Kisielin – Innowacyjna 15, 66-002 Zielona Góra.
10. У випадку Законного права на відмову Споживач несе відповідальність за зменшення вартості Товару в результаті його використання таким чином, що виходить за межі того, що необхідно для встановлення характеристик і
функціонування Товару. Договірне право на відмову доступне Споживачеві лише стосовно Товарів, які не мають ознак використання, є повними та непошкодженими. Споживач втрачає Договірне право на відмову, якщо він використовує Товар у
спосіб, що виходить за межі того, що необхідно для встановлення його характеристик та функціонування.
11. Споживач не має права на відмову від договорів укладених дистанційно, у випадку договорів: (i) щодо надання послуг, якщо Продавець повністю виконав послугу за прямою згодою Споживача, який був проінформований
раніше, до початку надання послуги, що після виконання послуги Продавцем він втрачає право відмови від договору (наприклад, надані Додаткові послуги, обрані Споживачем); (ii) в яких предметом послуги є нерозбірний Товар,
виготовлений відповідно до специфікацій Споживача або призначений для задоволення його індивідуальних потреб; (iii) в яких предметом послуги є Товар, який швидко псується або має короткий термін придатності; (iv) в яких предметом
послуги є Товар, доставлений у запечатаній упаковці, який не можна повернути після відкриття упаковки з міркувань охорони здоров’я чи гігієни, якщо упаковка була відкрита після доставки; (v) в яких предметом послуги є Товари, які
через свій характер нерозривно пов’язані з іншими предметами після доставки;
12. Фактична відмова Споживача від Договору про надання додаткової послуги не тягне за собою відмову від укладеного Договору купівлі-продажу. Фактична відмова Споживача від Договору купівлі-продажу призводить до
завершення дії Договору про надання додаткової послуги, якщо Договір про надання додаткової послуги вже виконано.
VIII. СКАРГИ (Невідповідність товару договору)
1. Продавець зобов’язаний передати Споживачеві Товар без недоліків.
2. Рекламація, пов'язана з придбаним Товаром, може бути подана Споживачем, зокрема в письмовій формі на адресу: SPORTANO.COM Sp. z o. o. ul. Nowy Kisielin – Innowacyjna 15, 66-002 Zielona Góra або
електронною поштою: [email protected]. Рекомендується доставити Товар Продавцю разом із рекламацією, щоб Продавець міг розглянути його. Продавець відповість на скаргу протягом 14 днів з моменту її отримання. Якщо Продавець не відповів
протягом цього терміну, вважається, що рекламація прийнята.
3. Продавець рекомендує Споживачеві надати в описі рекламації: (i) інформацію та обставини щодо предмету рекламації, зокрема обставини, що вказують на невідповідність Товару з Договором купівлі-продажу; (ii) вимоги щодо
ремонту або заміни, можливо, заяви про зниження Ціни або відмову від Договору купівлі-продажу; та (iii) контактних даних скаржника - це полегшить та прискорить розгляд скарги Продавцем. Вимоги, викладені в попередньому реченні, є лише
рекомендацією і не впливають на ефективність рекламацій, поданих без відповідної рекомендації.
4. На товари, пропоновані в Інтернет-магазині, може поширюватися гарантія виробника. Детальні умови гарантії та її тривалість викладені в гарантійному талоні, який видає гарант і додається до товару.
5. Стосовно Товарів із цифровими елементами Продавець несе відповідальність за невідповідність з Договором купівлі-продажу цифрового контенту або цифрових послуг, що надаються безперервно, якщо невідповідність сталася
або стала очевидною той час, коли відповідно з Договором купівлі-продажу послуги повинні бути доставлені. Цей період не може бути менше двох років з дати поставки Товару з цифровими елементами.
6. У випадку Товарів з цифровими елементами, якщо Споживач не інсталює надані оновлення протягом розумного часу, включно з оновленнями, пов’язаними з безпекою, необхідними для підтримки відповідності цих Товарів з
Договором купівлі-продажу, Продавець не несе відповідальності за невідповідність з Договором про продаж продукції з цифровими елементами, що виникає лише через невиконання цих оновлень, якщо:
a) Споживач був проінформований про необхідність оновлення та наслідки його невстановлення;
б) не встановлення або неправильна інсталяція оновлень не були наслідками помилок в інструкції.
„Стаття 6. Право споживача на належну якість продукції
7. Продавець (виробник, виконавець) зобов'язаний передати споживачеві продукцію належної якості, а також надати інформацію про цю продукцію.
8. Продавець (виробник, виконавець) на вимогу споживача зобов'язаний надати йому документи, які підтверджують належну якість продукції.
9. Вимоги до продукції щодо її безпеки для життя, здоров'я і майна споживачів, а також навколишнього природного середовища встановлюються нормативно-правовими актами, в тому числі технічними регламентами.”
„Стаття 8. Права споживача у разі придбання ним товару неналежної якості
10. У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку недоліків споживач, в порядку та у строки, що встановлені законодавством, має право вимагати:
1) пропорційного зменшення ціни;
2) безоплатного усунення недоліків товару в розумний строк;
3) відшкодування витрат на усунення недоліків товару.
У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку істотних недоліків, які виникли з вини виробника товару (продавця, виконавця), або фальсифікації товару, підтверджених за необхідності висновком експертизи, споживач, в порядку
та у строки, що встановлені законодавством і на підставі обов'язкових для сторін правил чи договору, має право за своїм вибором вимагати від продавця або виробника:
4) розірвання договору та повернення сплаченої за товар грошової суми;
5) вимагати заміни товару на такий же товар або на аналогічний, з числа наявних у продавця (виробника), товар.
12. Стосовно непродовольчих товарів, що перебували у використанні та були реалізовані через роздрібні комісійні торговельні підприємства, вимоги споживача, зазначені у частині першій цієї статті, задовольняються за
згодою продавця.
Згідно з цією частиною задовольняються вимоги споживача щодо товарів, гарантійний строк на які не закінчився.
13. Вимоги споживача, встановлені частиною першою цієї статті, пред'являються на вибір споживача продавцеві за місцем купівлі товару, виробникові або підприємству, що задовольняє ці вимоги за місцезнаходженням
споживача.
Споживач має право пред'явити одну з вимог, передбачених частиною першою цієї статті, а в разі її невиконання заявити іншу вимогу, передбачену частиною першою цієї статті.
14. Продавець і виробник під час продажу (реалізації) товару зобов'язані інформувати споживача про підприємства, що задовольняють вимоги, встановлені частинами першою і третьою цієї статті.
15. Продавець, виробник (підприємство, що задовольняє вимоги споживача, встановлені частиною першою цієї статті) зобов'язані прийняти товар неналежної якості у споживача і задовольнити його вимоги.
Доставка великогабаритних товарів і товарів вагою понад п'ять кілограмів продавцю, виробнику (підприємству, що задовольняє вимоги споживача, встановлені частиною першою цієї статті) та їх повернення споживачеві здійснюються за рахунок
продавця, виробника (підприємства, що задовольняє вимоги споживача, встановлені частиною першою цієї статті).
16. За наявності товару вимога споживача про його заміну підлягає негайному задоволенню, а в разі виникнення потреби в перевірці якості - протягом чотирнадцяти днів або за домовленістю сторін.
У разі відсутності товару вимога споживача про його заміну підлягає задоволенню у двомісячний строк з моменту подання відповідної заяви. Якщо задовольнити вимогу споживача про заміну товару в установлений строк неможливо, споживач
вправі на свій вибір пред'явити продавцю, виробнику (підприємству, що виконує їх функції) інші вимоги, передбачені пунктами 1, 3, 4, 5 частини першої цієї статті.
17. Під час заміни товару з недоліками на товар аналогічної марки (моделі, артикулу, модифікації) належної якості, ціна на який змінилася, перерахунок вартості не провадиться.
Під час заміни товару з недоліками на такий же товар іншої марки (моделі, артикулу, модифікації) належної якості перерахунок вартості товару з недоліками у разі підвищення ціни провадиться виходячи з його вартості на час обміну, а в
разі зниження ціни - виходячи з вартості на час купівлі.
При розірванні договору розрахунки із споживачем у разі підвищення ціни на товар провадяться виходячи з його вартості на час пред'явлення відповідної вимоги, а в разі зниження ціни - виходячи з вартості товару на час купівлі. Гроші,
сплачені за товар, повертаються споживачеві у день розірвання договору, а в разі неможливості повернути гроші у день розірвання договору - в інший строк за домовленістю сторін, але не пізніше ніж протягом семи днів.
18. У разі придбання споживачем непридатного харчового продукту продавець зобов’язаний замінити його на харчовий продукт, який є придатним до споживання, або повернути споживачеві сплачені ним кошти. Розрахунки із
споживачем у такому разі проводяться в порядку, передбаченому абзацом третім частини сьомої цієї статті.
19. При пред'явленні споживачем вимоги про безоплатне усунення недоліків товару вони повинні бути усунуті протягом чотирнадцяти днів з дати його пред'явлення або за згодою сторін в інший строк.
На письмову вимогу споживача на час ремонту йому надається (з доставкою) товар аналогічної марки (моделі, артикулу, модифікації) незалежно від моделі.
За кожний день затримки виконання вимоги про надання товару аналогічної марки (моделі, артикулу, модифікації) та за кожний день затримки усунення недоліків понад установлений строк (чотирнадцять днів) споживачеві виплачується неустойка
відповідно в розмірі одного відсотка вартості товару.
При усуненні недоліків шляхом заміни комплектуючого виробу або складової частини товару, на які встановлено гарантійні строки, гарантійний строк на новий комплектуючий виріб і складову частину обчислюється починаючи від дня видачі
споживачеві товару після ремонту.
20. Споживач має право пред'явити виробнику (продавцю) вимогу про безоплатне усунення недоліків товару після закінчення гарантійного строку. Ця вимога може бути пред'явлена протягом установленого строку служби, а якщо
такий не встановлено - протягом десяти років, якщо в товарі було виявлено недоліки (істотні недоліки), допущені з вини виробника. Якщо цю вимогу не задоволено у строки, передбачені частиною дев'ятою цієї статті, споживач має право на
свій вибір пред'явити виробникові (продавцеві) інші вимоги, відповідно до частини першої цієї статті.
21. Вимоги споживача розглядаються після пред’явлення споживачем розрахункового документа, а щодо товарів, на які встановлено гарантійний строк, - технічного паспорта чи іншого документа, що його замінює, з
позначкою про дату продажу. Вимоги споживача щодо лікарських засобів та виробів медичного призначення розглядаються після пред’явлення споживачем розрахункового документа, передбаченого Законом України "Про застосування
реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг", а щодо технічно складних побутових товарів - після пред’явлення розрахункового документа, передбаченого Законом України "Про застосування
реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг", та технічного паспорта чи іншого документа, що його замінює, з позначкою про дату продажу.
Під час продажу товару продавець зобов'язаний видати споживачеві розрахунковий документ встановленої форми, що засвідчує факт купівлі, з позначкою про дату продажу або відтворити на дисплеї програмного реєстратора розрахункових операцій
(дисплеї пристрою, на якому встановлений програмний реєстратор розрахункових операцій) QR-код, що дає змогу особі здійснювати його зчитування та ідентифікацію з розрахунковим документом за структурою даних, що в ньому містяться, або
надіслати електронний розрахунковий документ на наданий споживачем абонентський номер чи адресу електронної пошти.
Розрахунковий документ має бути виданий або створений в електронній формі не пізніше моменту передачі товару (послуги).
У разі втрати споживачем технічного паспорта чи іншого документа, що його замінює, їх відновлення здійснюється у порядку, визначеному законодавством.
22. Виробник зобов'язаний відшкодувати всі збитки продавця (підприємства, що задовольняє вимоги споживача, встановлені частиною першою цієї статті), який розглядає претензію споживача до придбаного товару.
Продавець (виробник) товарів зобов'язаний у місячний строк відшкодувати підприємству, що виконує його функції, збитки, яких воно зазнало у зв'язку із задоволенням вимог споживача, передбачених цією статтею.
23. Вимоги, встановлені частиною першою цієї статті щодо товарів, виготовлених за межами України, задовольняються за рахунок продавця (імпортера).
24. Вимоги споживача, передбачені цією статтею, не підлягають задоволенню, якщо продавець, виробник (підприємство, що задовольняє вимоги споживача, встановлені частиною першою цієї статті) доведуть, що недоліки товару
виникли внаслідок порушення споживачем правил користування товаром або його зберігання. Споживач має право брати участь у перевірці якості товару особисто або через свого представника.
IX. ДОСУДОВЕ ВРЕГУЛЮВАННЯ СПОРІВ
1. Клієнт може вдатися до досудового врегулювання споживчого спору відповідно до законодавства України, подавши скаргу до Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту прав споживачів.
Офіційний сайт Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів - https://dpss.gov.ua/pres-centr/kontakti?v=5f4f583dd5f84
1. Продавець є розпорядником персональних даних Клієнтів. Продавець застосовує належні технічні та організаційні заходи для забезпечення захисту персональних даних, які обробляються.
2. Надання Клієнтом персональних даних є добровільним, але необхідним для оформлення Замовлення, Бронювання, укладення та виконання Договору купівлі-продажу, а також для користування Електронними сервісами, зокрема у
формі Облікового запису.
3. Детальну інформацію про обробку персональних даних Клієнта можна знайти в Політиці конфіденційності та файлів cookie.
1. Усі та виключні права на Контент, розміщений у рамках Інтернет-магазину Продавцем або його підрядниками, зокрема на графічні елементи, логотипи, назви, програмне забезпечення (включаючи Мобільний додаток) і права у
сфері баз даних є предметом юридичного захисту та покладені на Продавця або організації, які співпрацюють з Продавцем. Клієнт має право використовувати Контент безкоштовно, а також використовувати Контент, розміщений відповідно до
чинного законодавства та вже поширений іншими Клієнтами в рамках Інтернет-магазину та Мобільного додатку, лише в обсязі, необхідному для належного користування Інтернет-магазином та Мобільним додатком, без територіальних обмежень.
2. Використання Контенту (включаючи Мобільний додаток) в іншому обсязі, ніж це передбачено пунктом XI Регламенту, можливе лише на основі прямої попередньої згоди, наданої уповноваженою особою в письмовій формі, під
страхом недійсності.
3. Розміщуючи будь-який контент в Інтернет-магазині або Мобільному додатку, Клієнт надає Продавцю невиключну безкоштовну ліцензію на використання, запис, зміну, видалення, доповнення, публікування, відтворення та
розповсюдження цього вмісту, без територіальних обмежень. Це включає право надавати субліцензії в обсязі, виправданому виконанням Договору про надання послуг або Договору купівлі-продажу, а також дозвіл здійснювати, самостійно або через
третіх осіб, похідні права у сфері розробки, адаптації, обробки та перекладу твору. У тій мірі, в якій Клієнт не має права надавати ліцензії, зазначені в абз. 2, Клієнт зобов’язується отримати відповідні ліцензії для
Продавця.
4. Після встановлення Мобільного додатку на мобільний пристрій Клієнта Продавець надає Клієнту невиключну ліцензію на використання Мобільного додатку, включаючи тиражування Мобільного додатку тільки у зв'язку із
завантаженням на мобільний пристрій, а також встановлення та запуск Мобільного додатку на мобільному пристрої Клієнта. Клієнт може встановити Мобільний додаток на будь-якій кількості мобільних пристроїв Клієнта, при цьому допускається
установка тільки однієї копії Мобільного додатку на одному мобільному пристрої.
5. Клієнт не має права, зокрема, на переклад, адаптацію, зміну системи макету або внесення яких-небудь інших змін до Інтернет-магазину та Мобільного додатку, за винятком випадків, дозволених законодавством.
XII. ПОЛОЖЕННЯ ЩОДО ПІДПРИЄМЦІВ
1. Положення розділу XII Регламенту стосуються виключно Підприємців і мають пріоритет перед іншими положеннями Регламенту.
2. Продавець має право відмовитися від укладеного з Підприємцем Договору купівлі-продажу, договору про Бронювання або договору про Додаткові послуги протягом 14 днів з моменту укладення даного договору. Таке відкликання
може відбутися без пояснення причини, а Підприємець не може висувати будь-які претензії до Продавця з цієї причини.
3. Продавець має право обмежити доступні для Підприємців способи оплати, в тому числі вимагати передоплату Ціни повністю або частково. Це право не залежить від обраного Підприємцем способу оплати.
4. У моменті передання Товару Підприємцем перевізнику, переваги та тягарі, пов’язані з Товаром, а також ризик випадкової втрати або пошкодження Товару переходять на Підприємця. Продавець не несе відповідальності
за втрату, нестачу або пошкодження Товару, що виникли з моменту його прийняття для транспортування до його передачі Підприємцю, а також за затримку в транспортуванні посилки.
5. Відповідальність Продавця за гарантією на Товар перед Клієнтами, які не є Споживачами, виключається. Продавець не несе відповідальності перед Клієнтами, які не є Споживачами, за невідповідність Товару з Договором
купівлі-продажу, зазначеному в пункті VIII цього Регламенту.
6. Продавець може розірвати Договір про надання послуг, укладений з Підприємцем, негайно та без пояснення причин, надіславши Підприємцю відповідну заяву в довільній формі.
7. Продавець, а також його працівники, уповноважені представники та довірені особи не несуть відповідальності перед Підприємцем, його субпідрядниками, працівниками, уповноваженими представниками та/або довіреними
особами за будь-які збитки, включаючи втрачену вигоду, включно з деліктом (крім випадків, коли положення законом передбачено інше), якщо шкода не заподіяна ними навмисно.
8. У разі встановлення відповідальності Продавця, його працівників, уповноважених представників та/або довірених осіб ця відповідальність перед Підприємцем, який не є Споживачем, незалежно від її правової підстави,
обмежується сумою сплаченої Ціни та витрат на доставку, згідно з останнім Договором купівлі-продажу, але не більше 40 000 в гривнях - як у рамках однієї претензії, так і за всіма претензіями разом.
9. Той факт, що дія чи бездіяльність, внаслідок якої було завдано збитків, є невиконанням або неналежним виконанням зобов'язання, виключає вимоги Підприємця про відшкодування збитків унаслідок делікту.
10. Будь-які суперечки, що виникають між Продавцем і Підприємцем, повинні бути передані на розгляд суду за місцем реєстрації Продавця.
11. Продавець, на основі загальноприйнятих положень законодавства, може в будь-який час змінити положення Регламенту, що стосуються Підприємців.
1. Продавець має право вносити зміни до Регламенту (за винятком пункту XII. Регламенту, який стосується Підприємців і може бути змінений у будь-який час на основі загальноприйнятого законодавства) у разі принаймні одної з нижче вказаних важливих причин (закритий каталог):
a) зміна законодавства, що регулює продаж Товарів або надання електронних послуг Продавцем, що впливає на взаємні права та обов’язки, викладені в договорі, укладеному між Клієнтом та Продавцем, або зміна
тлумачення вищезазначеного закону як в результаті судових ухвал, рішень, порад або рекомендацій компетентних у даній сфері установ або органів;
б) зміна способу надання послуг, викликана виключно технічними або технологічними причинами (зокрема, оновлення Технічних вимог, зазначених у цьому Регламенті);
в) зміна обсягу або методу надання послуг, до яких застосовуються положення Регламенту, шляхом запровадження Продавцем нових, модифікації або скасування існуючих функцій або послуг, на які поширюється дія Регламенту;
г) зміна обсягу або способу надання послуг особами, які співпрацюють з Продавцем, шляхом впровадження нових, модифікації або скасування існуючих функцій або послуг цими підметами, що впливають на взаємні права та
обов’язки між Клієнтом і Продавцем.
2. У разі внесення змін до Регламенту Продавець надає текст Регламенту шляхом його публікації на сайті Інтернет-магазину та в Мобільному додатку, а також шляхом повідомлення на адресу електронної пошти, надану Клієнтом
при укладенні Договору про надання послуг, яку визнають Сторони для внесення інформації про зміну до засобу електронного зв’язку таким чином, щоб Замовник міг ознайомитися з її змістом.
3. Зміни у Регламенті набирають чинності через 14 днів з моменту надсилання інформації про зміни. Клієнти, які уклали Договір про надання послуг, мають право розірвати Договір про надання послуг протягом 14 днів з
моменту повідомлення про зміну Регламенту. Зміни у Регламенті не мають відношення до Договорів купівлі-продажу, Бронювання або договорів про Додаткові послуги укладених між Клієнтом і Продавцем до внесення змін до Регламенту.
1. Регламент набирає чинності з 2024-11-08
2. Дія права України переважає, якщо інше не передбачено обов'язковими положеннями законодавства і нормами, які можуть застосовуватися до угод між Користувачем і SPORTANO. Вибір на користь права України не позбавляє
Клієнта захисту, який наданий йому у відповідності до положень, від яких не можна відступати за договором і через закон, що застосовується за відсутності вибору.
3. У питаннях, не охоплених у Регламенті, застосовуються загальноприйнятні положення Закон України.
4. Клієнт визнає, що можуть виникнути певні факти, пов'язані з можливим збройним конфліктом, що впливає на виконання продавцем зобов'язань за договором купівлі-продажу, зокрема санкції, заходи або правові норми
міжнародних організацій та окремих держав проти агресорів даного збройного конфлікту або заходи і законодавство, спрямовані на захист окремих держав, а також санкції, заходи або правові норми агресорів збройного конфлікту проти
Міжнародні держави-члени, організації або держави в цілому, ймовірно, матимуть прямий або опосередкований вплив на економічну або політичну ситуацію, зокрема ланцюги постачання (наприклад, субпідряд), нестачу робочої сили або
матеріалів, відсутність ліквідності або інші подібні наслідки. Наслідками збройного конфлікту вважаються так звані форс-мажорні обставини, тобто надзвичайна непередбачувана і непереборна перешкода, що виникає незалежно від волі
продавця, яке може вплинути на його здатність виконувати зобов'язання, що випливають з договору купівлі-продажу.
5. Зміст Регламенту надається Клієнту безкоштовно в рамках Інтернет-магазину та Мобільного додатку.
6. Консолідація, захист та поширювання відповідних значущих положень укладеного Договору про надання послуг відбувається шляхом відправлення повідомлення на адресу електронної пошти, надану Клієнтом.
7. Консолідація, захист, поширювання та підтвердження значущих положень укладеного Договору купівлі-продажу відбувається шляхом відправлення повідомлення на адресу електронної пошти з підтвердженням складеного
Замовлення, його верифікації та реалізації. Продавець надає Клієнту підтвердження покупки або рахунок-фактуру в електронному вигляді. Зміст Договору купівлі-продажу, включаючи його основні положення, додатково записується та захищається
в ІТ-системі Продавця. Це положення застосовується відповідно до договорів про Додаткові послуги, обрані Клієнтом.
8. Положення цього Регламенту не спрямовані на виключення або обмеження будь-яких прав Споживача згідно з імперативними положеннями закону, тому будь-які можливі сумніви пояснюються Продавцем на користь Споживача.
Додаток № 1 - Зразок листа розірвання договору
ЗРАЗОК ЛИСТА РОЗІРВАННЯ ДОГОВОРУ
(цю форму необхідно заповнити та повернути лише у випадку, якщо ви бажаєте відмовитися від договору)
Одержувач:
SPORTANO.COM Sp. z o.o.
ul. Nowy Kisielin - Innowacyjna 15, 66-002, Zielona Góra
Я/ми (*) повідомляю/повідомляємо (*) про мою/нашу відмову від договору купівлі-продажу наступних товарів (*) договору на постачання наступних товарів (*) договору про договірну роботу, що складається з виконання наступних пунктів(*)/про
надання наступних послуг(*)
Дата укладення договору (*)/ отримання(*)
Ім'я та прізвище споживача(ів)
Адреса споживача(ів).
Підпис споживача(ів) (тільки якщо форма подається на паперовому носії)
Дата
(*) Непотрібне перекреслити 
Попередні версії документа нижче.
Завантажити Регламент магазину UA дійсний до 2024.11.07