Витоки американського бренду Black Diamond сягають 1957 року, коли його засновник Івон Шуйнар вирішив розпочати виробництво спеціалізованого альпіністського спорядження. Спочатку це були гаки, але бренд продовжував зростати і розширювати свій асортимент новими продуктами, такими як фріксі та кістки - неінвазивна форма скелелазіння. Компанія продовжує розвивати свої виробничі системи та інноваційні технологічні рішення для різних видів продукції, тим самим зміцнюючи свою сильну позицію в спортивній індустрії протягом багатьох років.
Виробництво альпіністського спорядження є основним напрямком діяльності Black Diamond. Для того, щоб гарантувати високий рівень безпеки користувача, компанія забезпечує ретельне тестування кожного продукту перед надходженням у продаж. В результаті на ринок потрапляють тільки перевірені вироби з відмінною міцністю.
Команда бренду складається з професіоналів, які також є ентузіастами скелелазіння і щодня користуються спорядженням Black Diamond. Свої практичні знання вони втілюють у розробку найсучасніших аксесуарів, які забезпечують відмінну ефективність тренувань зі скелелазіння.
Серед спеціалізованих технологій, що використовуються в продуктах бренду, - FlickLock, система фіксації трекінгових палиць, JetForce, що використовується в лавинних рюкзаках, та airNET, що забезпечує легкість та міцність альпіністських обв'язок. Наразі широка пропозиція бренду Black Diamond включає альпіністське спорядження, таке як кішки, обв'язки, лавинні детектори та експрес-системи, а також інші товари, корисні під час трекінгу (трекінгові палиці, ліхтарі) та технічний одяг.