Ми хочемо надавати послуги на найвищому спортивному рівні. З цією метою ми використовуємо файли cookie, які забезпечують належне функціонування веб-сайту, а також, після отримання Вашої згоди, для аналітичних і маркетингових цілей, тобто для відображення персоналізованого вмісту чи реклами (залежно від Ваших налаштувань) і вимірювання їх ефективності. Якщо Ви натиснете «Прийняти все», Ви погоджуєтесь на обробку SPORTANO.COM Sp. z o. o. та її довіреними партнерами Ваших особистих даних відповідно до налаштувань Вашого браузера. Якщо Ви не хочете давати згоду, бажаєте обмежити її обсяг або відкликати вже надану згоду, перейдіть до «Налаштування». У тій мірі, в якій файли cookie будуть містити Ваші персональні дані, підставою для їх обробки буде законний інтерес адміністратора, який полягає в забезпеченні високого рівня надання послуг і маркетингової діяльності адміністратора та його довірених партнерів. Адміністратором Ваших персональних даних є SPORTANO.COM Sp. z o. o. Ви можете зв'язатися з адміністратором за електронною поштою: [email protected]. Додаткову інформацію про файли cookie можна знайти в нашій Політиці конфіденційності та використання файлів cookie.
Налаштування
Коли Ви відвідуєте веб-сайт або використовуєте програму, інформація може збиратися або зберігатися (наприклад, за допомогою Вашого браузера). Оскільки ми хочемо залишити Вам вирішувати, як Ви використовуєте наші послуги, Ви можете самостійно контролювати використання певних типів файлів cookie або подібних технологій. Натисніть на заголовки окремих категорій, щоб дізнатися більше та змінити налаштування. Якщо ви відхилите певні файли cookie або подібні технології, це може призвести до відображення менш релевантного вмісту або до недоступності певних функцій наших служб.
Хочете знати, коли посилка потрапить до Ваших рук? Отримавши інформацію про відправлення Вашого замовлення, Ви можете відстежувати свою посилку. Посилання для відстеження можна знайти тут:
У Вашому обліковому записі
Увійдіть до свого облікового запису, натиснувши кнопку Мій обліковий запис. На панелі користувача перейдіть у розділ «Замовлення», а потім у «Відправлення». Якщо Ваше замовлення покинуло наш склад і було передано кур’єру, Ви повинні знайти тут посилання для відстеження.
У електронному листі з підтвердженням відправки
Інформацію про відправку замовлення також можна знайти у Вашій електронній поштовій скриньці, використовуючи яку Ви здійснили покупку. У електронному листі, окрім підтвердження відправки, Ви також знайдете посилання для відстеження замовлення.
На сайті кур'єрської служби Meest
Ви також можете отримати інформацію про доставку Вашого замовлення через веб-сайт Meest. Для відстеження замовлення Вам знадобиться номер відстеження - Ви знайдете його в електронному листі з підтвердженням замовлення та у своєму обліковому записі користувача.