Рекламація
Правила Рекламації
Sportano несе відповідальність за невідповідність Товару з Договором купівлі-продажі у випадку, якщо ця невідповідність існувала на момент доставки товару і була виявлена протягом двох років з дати доставки Товару Споживачу. Що стосується Товарів з Цифровими елементами, Sportano несе відповідальність за будь-яку невідповідність цифрового контенту або цифрових послуг, що доставляються безперервно, яку було виявлено або яка стала очевидною в той час, коли, відповідно до Договору купівлі-продажу, вони повинні були бути доставлені. Цей період не може бути менше двох років з моменту доставки Товару з Цифровими елементами.
Якщо протягом вищезазначеного періоду відповідальності Sportano, Споживачем буде виявлено невідповідність Товару з Договором купівлі-продажу, Споживач на умовах, визначених Законом про права споживачів, має право вимагати його ремонту або заміни. Однак передбачено, що якщо приведення Товару у відповідність з Договором купівлі-продажу способом, обраним Споживачем (ремонт або заміна), неможливе або вимагає надмірних витрат, то Sportano може: i) зробити заміну, якщо Споживач вимагає ремонту, або ii) зробити ремонт, якщо Споживач вимагає заміни, або iii) відмовити привести Товар у відповідність з Договоруом купівлі-продажу, коли і ремонт, і заміна неможливі або вимагають витрати надмірних коштів.
Відповідальність Sportano не поширюється на дефекти, що виникли в результаті недбалості або неправильного використання.
Детальніше про рекламації можна дізнатися у Регламенті магазину. Інформацію про гарантійний термін можна знайти в картці товару.
Рекламація
Хочете повернути товар неналежної якості, придбаний в магазині Sportano? Заповніть форму нижче та зв'яжіться з нашим Відділом обслуговування клієнтів: [email protected]
Будь ласка, у формі опишіть якомога детальніше: причину повернення товару, дату пошкодження / знаходження дефекту та очікуване вирішення скарги (повернення коштів, заміна товару на новий або його ремонт). До форми необхідно прикріпити фотографії товару, на яких видно його дефект.
Ваш запит має бути оброблений протягом 14 календарних днів. Наша команда зробить все можливе, щоб скоротити термін надання відповіді на Ваш запит. Чим більше інформації ви надасте у формі, тим швидше ми зможемо надати Вам відповідь.
Після розгляду інформації, ми повідомимо Вас про наступні дії. У разі потреби, будь ласка, надішліть нам продукт (доставка посилки до Спортано оплачується клієнтом, після відправки рекламації, надішліть нам чек за послуги пересилки і ми компенсуємо кошти).
Часті запитання:
Чи товари, в Вашому магазині оригінальні?
Всі товари в магазині Sportano від перевірених брендів та виробників. Ми гарантуємо, що наші товари оригінальні та нові. Якщо у Вас виникли запитання, зверніться до нашого Відділу обслуговування клієнтів, де розвіють всі Ваші сумніви та нададуть всю необхідну інформацію.Як використовуються мої дані?
Всю інформацію про зберігання, обробку та використання персональних даних можна знайти в Політиці конфіденційності та файлах cookie.Чи я можу купити товари в стаціонарному магазині?
На даний момент продаж товарів в Sportano.ua виключно в режимі онлайн. Якщо Ви не знаєте, як замовити товар у нас, будь-ласка, перейдіть до інструкції, в якій ми детально описали всі етапи покупки. Якщо у вас є які-небудь питання або сумніви, будь ласка, зв'яжіться з службою підтримки, ми завжди раді допомогти.