Історія італійського бренду Giro налічує понад 30 років, а заснував його Джим Джентіс, «людина, одержима» дизайном і відповіддю на незадоволені потреби любителів велоспорту. Компанія стверджує, що: «Поки ви прагнете бути швидшими, більшими та кращими, ми вироблятимемо обладнання, яке допоможе вам досягти цього».
Увага до найменших деталей - одна з ключових відмінностей Giro. Від доступного шосейного шолома, до крою та матеріалу, з якого зроблена футболка, до клацання, яке видає Switchblade, коли спрацьовує підборідник.
У 1985 році було створено перший шолом Advantage™, призначений для тріатлоністів, через два роки на Тур де Франс молодий американець, який вперше застосував нове аеродинамічне обладнання (зокрема шолом Aerohead™), виграє тритижневу гонку з відривом у вісім секунд, а в 1992 році бренд створює модульну пляшку для води з широким отвором для кришки (пляшка «pop-top»), яка стає іконою велосипедного спорту.
На рахунку італійського виробника також такі прориви, як ручка регулювання Roc Loc® для покращення стабільності шолома під час їзди по корінню та камінню, модульний шолом для фрірайдерів, легкий гірськолижний шолом з вентиляційними отворами, лижні окуляри з системою заміни лінз Manifes™ ,велосипедне взуття, що вирізняється зручністю, комфортом та адаптивністю, або шолом Aether MIPS з повітряним, відкритим дизайном та технологією MIPS Spherical, що забезпечує велосипедистам кращий захист голови.
Сьогодні Giro - це не лише шоломи, але й спеціалізоване велосипедне взуття, функціональний велосипедний одяг для чоловіків, жінок та дітей, а також аксесуари, такі як велосипедні окуляри для MTB, рукавички, бідони чи кепки.