Історія бренду Diadora бере свій початок у 1948 році, коли в італійському місті Каерано-ді-Сан-Марко почала працювати справжня майстерня, де вручну виготовлялися найкращі на ринку туристичні та робочі черевики. Виробництво спортивного взуття, в якому компанія зараз є світовим лідером, розпочалося в 1971 році. У 1970-х роках розвивався професійний спорт і нова концепція спортивного маркетингу, що призвело до рішення найняти привабливих чемпіонів з різних видів спорту в якості посланців бренду. Серед них тенісист Бйорн Руне Борг, гонщик Формули-1 Айртон Сенна, мотогонщик Марко Луккінеллі, легкоатлет Джузеппе Джентиле, велосипедист Марко Ауреліо Фонтана та футболісти Роберто Баджо і Франческо Тотті. У 2004 році Diadora створила технологію Hidden Power (волокна, що швидко сохнуть), одну з перших лінійок базового шару на ринку.
Італійський бренд відданий сімейним традиціям, сталому розвитку та екологічно чистим діям, наприклад: коробка лінії Heritage виготовлена з паперу, отриманого з надлишків водоростей, зібраних з морського середовища, а в магазинах Diadora можна придбати шопери, виготовлені зі 100% переробленого паперу з акварельними принтами.
Diadora - один зі світових лідерів у виробництві спортивного взуття та одягу, а також аксесуарів для бігу, тенісу, фітнесу та футболу. У своїй продукції компанія використовує інноваційні технології, а також вдосконалює традиційні рішення, щоб максимізувати продуктивність кожного руху, включаючи: DD Anima, Dia Dry, Dia Reflective Zone, Dia Breath, OrthoLite, Primaloft, Dia Fit або Blushield.