Безкоштовна доставка для замовлень на суму понад 2 500 грн та вагою до 2 кг.

Детальніше про доставку
30 днів на повернення з моменту доставки.

У разі повернення замовлення митний збір не повертається.

Дізнайтеся, як здійснити повернення
Більшість товарів доставляється протягом 6-10 робочих днів. Доставка здійснюється з Польщі.

Терміни реалізації замовлення можуть відрізнятися в залежності від наявності товару.

Перегляньте детальну інформацію
Sportano - офіційний дистриб'ютор більш ніж 600 всесвітньовідомих брендів.

В нашому асортименті представлені виключно оригінальні товари.

Про нас
Nav switch

Введіть пошуковий термін, щоб переглянути підказки.

Підсідельні штирі для велосипеда

підсідельний штир Підсідельний штир для велосипеда - вибирайте правильно в магазині SportanoПідсідельний штир - це компонент, який з'єднує сідло велосипеда з рамою, дозволяючи велосипедисту регулювати висоту сидіння і, таким чином, положення під час їзди. Підсідельний штир є ключовим компонентом, який впливає на комфорт їзди, положення велосипедиста і загальну ергономіку велосипеда. У магазині Sportano ми подбали про професійні велосипедні деталі, тому у нас ви знайдете підсідельний штир від відомих виробників, таких як Dartmoor, ACCENT, DT Swiss або Zipp.Конструкція і типи підсідельних штирів: від фіксованих до регульованихПідсідельний штир, який є ключовим компонентом кожного велосипеда, з'єднує сідло з рамою, в той же час дозволяючи водієві регулювати висоту сидіння. Його конструкція і тип безпосередньо впливають на комфорт, ергономіку і загальне враження від їзди на велосипеді. Традиційні фіксовані підсідельні штирі - найпростіший і найпоширеніший тип підсідельних штирів. Це прямі трубки, які вставляються в підсідельну трубу рами. Зазвичай вони закріплюються за допомогою затискачів або хомутів, які забезпечують утримання підсідельного штиря на місці під час їзди. Незважаючи на просту конструкцію, їх міцність і надійність роблять їх популярним вибором серед багатьох велосипедистів. З іншого боку, регульовані підсідельні штирі, які іноді називають "телескопічними" або "опускаються", дають можливість динамічно змінювати висоту сідла під час їзди. Впровадження такої функції дозволило велосипедистам швидко регулювати висоту сидіння відповідно до різних умов місцевості, особливо на велосипедах MTB. Наприклад, під час спуску велосипедист може опустити сідло для кращої стійкості, а під час підйому - підняти, щоб краще крутити педалі. Цей механізм працює за допомогою пружини, важеля на кермі або пульта дистанційного керування. Однак, незалежно від того, чи є підсідельний штир фіксованим або регульованим, важливо, щоб він був правильної довжини для велосипедиста. Занадто короткий або занадто довгий підсідельний штир може призвести до порушення постави, що, в свою чергу, може спричинити біль і потенційну травму. Тому вибір правильного підсідельного штиря має вирішальне значення для комфорту і безпеки велосипедиста.Матеріали, що використовуються у виробництві підсідельних штирів: алюміній, карбон та іншіСучасні підсідельні штирі для велосипедів виготовляються з різних матеріалів, кожен з яких має свої унікальні властивості, що впливають на вагу, міцність і комфорт велосипедиста. Алюміній - один з найпопулярніших матеріалів для виготовлення підсідельних штирів, головним чином завдяки своїй відносно низькій вартості, хорошій міцності та невеликій вазі. Алюмінієві підсідельні штирі ідеально підходять для більшості велосипедистів, пропонуючи довговічність за доступною ціною. Інший більш сучасний матеріал - карбон. Підсідельний штир з вуглецевого волокна надзвичайно легкий і жорсткий, а також здатний поглинати вібрації для більшого комфорту. Хоча вони, як правило, дорожчі за алюмінієві аналоги, багато гонщиків, особливо тих, хто змагається на високому рівні, вважають, що інвестиції в карбоновий підсідельний штир варті додаткових витрат завдяки його унікальним властивостям. Окрім алюмінію та карбону, у виробництві підсідельних штирів також використовуються інші матеріали, такі як сталь і титан. Сталь, яка важча і більш схильна до корозії, ніж алюміній, зазвичай використовується на ретро- та кастом-велосипедах. Титан, з іншого боку, хоч і дорогий, але легкий, надзвичайно міцний і стійкий до корозії, що робить його відмінним вибором для тих, хто шукає довговічність і унікальну їзду.Ергономічні властивості і адаптація підсідельного штиря до ергономічність є ключовим елементом при виборі підсідельного штиря для велосипеда. Правильно підібраний підсідельний штир може суттєво вплинути на комфорт їзди, ефективність педалювання та загальне самопочуття велосипедиста. Довжина, кут нахилу та зміщення підсідельного штиря - це лише деякі з елементів, які необхідно враховувати при виборі. Довжина підсідельного штиря має прямий вплив на те, наскільки високо велосипедист сидить на велосипеді. Правильна висота сідла має вирішальне значення для ефективного крутіння педалей і мінімізації ризику травм. Занадто короткий або занадто довгий підсідельний штир може призвести до зміщення стегон, що, в свою чергу, може призвести до перевантаження і болю. Кут нахилу сідла вперед або назад може впливати на розподіл ваги велосипедиста і точки тиску на сідло. Для багатьох велосипедистів мікрорегулювання кута нахилу сідла може зробити різницю між комфортною їздою і відчуттям дискомфорту. Зміщення підсідельного штиря означає, наскільки далеко вперед або назад розташоване сідло по відношенню до осі підсідельного штиря. Змінюючи винос, велосипедист може регулювати своє положення по відношенню до педалей, що може впливати на ефективність педалювання. Правильний вибір підсідельного штиря відповідно до індивідуальних потреб та форми тіла велосипедиста має вирішальне значення для комфорту, продуктивності та запобігання травмам. Остаточний вибір залежить від індивідуальних переваг, стилю їзди та статури велосипедиста.
Розгорнути опис Згорнути опис